Thursday, November 4, 2010

salam pengenalan........................

Mesti hangpa hairan pasai apa blog nie dinamakan cabaiburung.... Cabai burung nie sebenarnye adalah cili api atau cili padi. Orang sebelah utara ja yang panggil cabai burung. Orang KL biasanya pelik apabila dipanggil cabai burung. Org Kelantan biasanya panggil lada burung. Sungguhpun cabai burung nie bersaiz kecik tapi kepedasannya fuuuuuhh...............
Aku saja ja namakan blog nie cabai burung bukan ada apa maksud pown. Aku tgk kawan2 aku dok berblog jadi aku pown ambil inisiatif utk berblog jgak, jadi buatlah aku satu blog yg xdak tema. Mula2nya aku pkai wordpress tapi xberapa nk menjadi (susah ckit) jadi aku buat blog pkai blogspot, blogspot nie lebih user friendly senang nk paham (maklumlahh aku nie bukannya celik IT sgt...).
Jadi inilah topik yang pertama dlm blogpost aku, harap hangpa sudi2kan berkongsi cerita yg menarik xkirala cerita hantu ka, telatah anak2 ka, resepi masakan ka, nk berbiznes ka dengan aku....

ok jumpa lg dilain masa...... bye bye

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...